2010. szeptember 20., hétfő

Égető szerszám.

Megfelelő szerszám hiányában kezdtem feladni rég dédelgetett vágyam, hogy égetett képet készítsek.Az interneten találtam meg a megfelelő eszközt.A Winkler Iskolaszer honlapján számos erre a célra készített szerszám van.Arra gondoltam mivel a rajztudásom némi kívánni valót hagy maga után.Meg elégszem a legegyszerűbbel. Ha mégsem úgy sikerül ahogy szeretném ne porosodjon egy drága cucc a polcon.


                                             Égető páka;


Úgy éreztem ez is megfelel,hogy kipróbáljam magam a rajzolásnak nem a legelterjedtebb formájában.És itt jegyezném meg, hogy utoljára általános iskolában foglalkozott velem rajztanár.Na meg a szakmunkás képzőben.De a szakrajz nem tolerálja az egyéni kreativitást.Elég érdekes lett volna a vetületi ábrázolás ha egy kis árnyékkal tettem volna színesebbé.Ezzel a kis kitérővel arra szeretnék utalni,hogy ne azon aggódj.Tudsz rajzolni vagy nem hanem örömet okozzon amit csinálsz.Idővel megtanulható minden és akkor azon agyalsz miért nem kezdtem előbb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése